Print Friendly, PDF & Email

El propers díes 5, 6 i 7 d’Octubre de 2.012, tindràn lloc a la vila de Càligles 13enes Jornades d’Estudi del Maestrat organtizades pel Centre d’Estudis del Maestrat amb la colaboració de l’Ajuntament de Càlig.

Com en anteriors Jornades, tots aquells que ho desitgen poden presentar comunicacions sobre temes relatius a la Comaca del Maestrat, tant d’història, com d’art, literatura, etnologia, flora, fauna, música, etc, etc..  al pdf adjunt podeu trobar el formulari d’inscripció a les Jornades.

També enguany l’Ajuntament de Càlig ha dotat amb 240 euros el primer premi i amb 180 euros el segón, un premi d’investigació histórica centrat especificament a la vila de Càlig que acull les nostres Jornades.

Al menú desplegable  d’aquesta página a l’apartat de Jornades d’Estudi, anirem incorporant des d’aquest moment i fins que es celebren les Jornades totes les noticies, i documents relatius a les 13enes Jornades de Càlig com ja hem fet en les darreres convocatòries.

Si voleu estar-ne informats, consulteu-lo amb regularitat.

____________________________

Los próximos días 5, 6 y 7 de Octubre de 2.012, tendrá lugar a la villa de Càliglas 13avas. Jornadas de Estudio del Maestrazgo organizadas por el Centro de Estudios del Maestrazgo con la colaboración del Ayuntamiento de Càlig.

Como en anteriores Jornadas, todos aquellos que lo desean pueden presentar comunicaciones sobre temas relativos a la Comarca del Maestrazgo, tanto de historia, como de arte, literatura, etnología, flora, fauna, música, etc, etc.. en el pdf adjunto podeis encontrar el formulario de inscripción a las Jornadas.

También este año el Ayuntamiento de Càlig ha dotado con 240 euros para el primer premio y con 180 euros para el segundo, un premio de investigación históricacentrado especificamente en la villa de Càlig que acoge nuestras Jornadas.

En el menú desplegable de esta página en el apartado de Jornadas de Estudio, iremos incorporando desde este momento y hasta que se celebren las Jornadas, todas las noticias y documentos relativos a las 13avas Jornadas de Càlig como ya hemos hecho en las últimas convocatorias.

Si queréis estar informados, consultádlo con regularitat.

 

Cartell de les Jornades

Programa de les Jornades

Comunicacions