Print Friendly, PDF & Email

El CENTRE D’ESTUDIS DEL MAESTRAT, col.labora en la publicació del llibre “PEÑISCOLA INEXPUGNABLE”, que es finança per VERKAMI.

“Peñíscola inexpugnable”, es una nova publicació de  la que es autor el membre de la Junta Directiva del CEM, Javier Hernández Ruano, i que cobreix cuatre segles de projectes i obres d’ingenieria militar en la fortalesa de Peníscola que, en simbiosis amb les seues condicions naturals, des de 1579 la van convertir en inexpugnable.

Utilitzant una extensa i variada documentació original e inèdita, dispersa en diferents arxius espanyols, l’autor proposa coneixer l’evolució de la fortalesa mitjançant un llenguatje didàctic  i un passeig pels planols, el.laborats pels enginyers i els mapes alçats pels oficials de l’exèrcit i la marina, tant espanyols com internacionals.

VERKAMI, és ‘crowdfunding’, una nova manera de finançar grans idees i als seus creadors, donant  suport a projectes innovadors i creatius, per micromecenatge,  amb la participació de totes les persones interessades en el projecte.

Si vols col.laborar en aquest projecte, en el que ja col.labora el CEM, entra al següent enllaç i fes la teua aportació.

http://www.verkami.com/projects/8112-peniscola-inexpugnable-la-fortaleza-de-peniscola-merece-un-libro

_______________________

El CENTRO DE ESTUDIOS DEL MAESTRAZGO, colabora en la publicación del libro “PEÑISCOLA INEXPUGNABLE”, que se financia por VERKAMI.

“Peñíscola inexpugnable”, es una nueva publicación de  la que es autor el miembr de la Junta Directiva del CEM, Javier Hernández Ruano, y que cubre cuatro siglos de proyectos y obras de ingeniería militar en la fortaleza de Peñíscola que, en simbiosis con sus condiciones naturales, desde 1579 la convirtieron en inexpugnable.

Utilizando una extensa y variada documentación original e inédita, dispersa en diferentes archivos españoles, el autor propone conocer la evolución de la fortaleza mediante un lenguaje didáctico y un paseo por los planos, elaborados por los ingenieros y los mapas, levantados por los oficiales del ejército y la marina, tanto españoles como internacionales.

VERKAMI es ‘crowdfunding’ para financiar grandes ideas  y  a sus creadores, dando soporte a provectos innovadores i creativos, por micromecenazgo, con la participación de todas las personas interesadas en el proyecto.

Si quieres colaborar en este proyecto, en el que ya colabora el CENTRO DE ESTUDIOS DEL MAESTRAZGO, entra en el siguiente enlace y haz tu aportación.

http://www.verkami.com/projects/8112-peniscola-inexpugnable-la-fortaleza-de-peniscola-merece-un-libro